Er zijn er al zoveel voor jou geweest die succesvol zijn in sales, je bent gek als jij dat zelf opnieuw gaat uitvinden! Vergelijk het met een saus van een chef. Elke chef heeft zijn eigen signature saus, de saus waar hij om bekend staat. De saus waarom mensen van over de hele wereld naar zijn restaurant komen. Proef van de ander en zorg dat jij zo jouw eigen saus creëert.
De afgelopen 20 jaar heb ik geproefd van heel veel verschillende sauzen bij grote bedrijven in Nederland als Rabobank, Hanos, Nestlé en Jumbo supermarkten. En nu ga ik een deel van mijn saus (het stellen van goede vragen tijdens elke fase van de salescyclus) met je delen. Zodat jij hiervan kan proeven en jouw saus kan verbeteren. Al is het maar met een snufje goede vraag. Alles wat je in dit e-book leest is niet gekopieerd vanuit andere boeken, maar komt uit mijn eigen ervaring en heeft mij in meer dan 10.000 sales gesprekken al meer dan 1.000 succesvolle deals opgeleverd met een waarde van over de 20 miljoen euro. Ik heb dus zelf in de praktijk ervaren wat de beste vragen zijn om te stellen op het juiste moment.
Want elke fase van de salescyclus vraagt om aandacht. Aandacht waar jij als verkoper, ondernemer, accountmanager, new business consultant of hunter (geef het beestje een naam) vaak aan voorbij gaat. En dan specifiek de aandacht voor het stellen van de juiste goede vragen.
In dit e-book neem ik je mee door elke fase van de salescyclus en geef ik je als inspiratie 184 goede vragen die zorgen dat jij impact gaat maken en jij jouw verkopen verhoogt met 50%. Ik daag jou uit om ook zelf vragen te gaan bedenken die bij gaan dragen aan jouw succes!
Veel plezier met luisteren (want dat gaat gebeuren als jij vragen stelt) en gas erop!